Ska inte långfreda va en tråkig dag??....



Ha ja som ni ser min rubrik^^ så är det ju så det ska igentligen vara en tråkig dag för det var nått med att gud dog blabla..... Och så skulle långfredag vara jätte tråkig fast jag tycker den är ganska kul man får ju äta god mat o godis mm.... Ja vi åt då kyckling i ungn o pommes gott!! Sen fick vi Påskäggen/godis :D:D så nu sitter jag och smaskar i mig godis. Så sen ska jag väl göra mig i ordning för sängen och sånt....



Men ja har inte så mycket att säga just nu men jag är väldigt trött!<3

Så godnatt// puss o kram Elin<3 Skriver mer imorn:D

Glad Påska Alla Mina Läsare!

                                                               

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

tack detsamma :D!

2010-04-02 @ 23:38:28
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: emma

söt blogg^^

2010-04-03 @ 01:34:03
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0