Har haft häst.

Hej=D

Vaknade vid kl.9.00;) sen så nu ska jag väl duscha snart och göra mig i ordning:)
Kommer att ta kort på outfiten som jag ska ha ikväll (NyÅr).

Morfar o morbror kommer vi halv 5.
Så här ska vi fira:

Vi ska beställa pizza, sen efter det blir det väl dessert som mamma har gjort och godis:D
Och kolla på raketer och den här gubben som säger:
Ring klocka Ring!...
:P.

Det kommer nog vara mkt raketer gissar jag, när vi bodde i Burträsk (Forsnäs).
Så bodde det bara gammlingar där och jag tror inte att dom skjuter raketer, och vi brukar inte göra det för då hade vi hästar. Så nu när man bor i stan så så borde det vara mkt mer:).



Kom på nu, på tal om hästar;), jag vet inte om jag har skrivit i bloggen om att jag har haft häst? Känns som jag började blogga efter jag hade haft häst, har dock int kvar Candy (hästen). Hon hade fång (stavning?), men ni som kan om hästar ni vet nog vad jag menar;), men hon haltade och hade ont i bennet och vi var tvungen att avliva henne så hon inte skulle lida (ha ont). Men jag tappade också häst intresset, men jag har ju provat på nu;).

Här är en bild på Candy:

(Det är inte jag som har taggit bilden, utna från ett USB-minne fick med det när vi skulle köpa henne).


Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: pauli♥

gud va söt :)

2010-12-31 @ 13:08:27
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

vd är hon för ras ? :)

2010-12-31 @ 15:40:42
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag önskar er ett gott slut på det gamla året och ett Gott Nytt År på vårat nya år 2011. . . / Jenny

2010-12-31 @ 16:22:29
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0