Tja=D

Hej:)

Har kommit hem för kanske ganska många minuter sen;).
Vi fick skippa No sista lektionen för läraren skulle på utvecklingssamtal med nån typ.
Annars har jag bara varit i skolan som vanligt;)

Idag på slöjden så sydde jag fast armarna på klänningen:D
Ni kanske inte vet att jag håller på med en klänning på skolan?:) Men det blir jätte fin tycker jag, fast den är bara svart så;). Men om ni tänker er klänningar/tunikorna på Nelly.com dom här svarta som kan ha spets arm b.l.a.
Så ser den ut nästan, men ni får se imorn! För jag tror jag hinner klart den imorn:D!

Man kan inte tänka dig att det är typ 2veckor till Jul!!
Och nästa vecka onsdag-torsdag har vi Jul Tema på skolan, och på torsdags kvällen så är det Julfesten!
Det går så himmla snabbt.

Ha
en trelvig dag/kväll!
Kraam elin<3



Kommentarer
Postat av: jessica

Gulligt av dej ;)

2010-12-09 @ 16:38:24
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: jessica

;D

2010-12-09 @ 16:55:14
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0