Candy<3

Tjena! tack för kommentarerna om frisyrerna:)! Någon gång ska jag ta om smink;).
men jag kom nyss hem från Konsum vi köpte mat,godis!!:D till ikväll;) ska ni se den sitsa deltävlingen?? i melodifestivalen??....(kommentera).

Men idag har jag varit ute lite och så har jag skrivit på sagan lite:) ska fortsätta senare:). Men igår så såg vi Morden i Midsomer (stavning?), och jag tog med mig täcket för att bara sitta lite varmt och skönt,men sen så vart jag trött och råkade somna;) och sen väckte mamma mig och då var klockan ca 01.00:-o. Sen så var jag jätte trött också sen så sa mamma men gå och lägg dig ;D men jag hade ju sminket kvar och det orkade jag ju inte tvätta bort då!! Men mamma sa att jag kunde sova i det så då gjorde jag det:p,men det vart inge fläckar på kudden. Sen på morgonen så tvättade jag bort det:)!. (men man ska inte sova i smink! vet jag men det var bara en en gångsgrej) ;D.

Ha en trevlig dag då:) //kram elin!!<3


   

PS! det snöar mycket här hos oss:) är lite halt på vägen! Då vet ni det!.

 

Kommentarer
Postat av: ella

sv: jaså gör du? ;) bor i västervik haha.

kollar inte på melodifestivalen, bara någon gång om jag inte har ngt för mig. kollar du?

2010-02-27 @ 15:48:20
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0