Hemma<3 i det varma...

Heej har nyss kommit hem från skolan:p ska äta snart tror jag:)

På skolan var det de vanliga.. hihi.

Men idag ska jag nog inte göra så mycket:p har ingen läxa i veckan men man kanske får mer imorn:-/.

Men på torsdag så har vi ju frilufsdag och jag valde slalom jippi. Men lärarna sa att om det va typ vid 15-c så skulle vi typ inte ha någon frilufsdag buu...  vill så gärna åka hihi.
Och imorn på gympan har vi längdskidor,inte mitt bästa gympa ämne:)men det går bra men jag ska nog ha teckisar(teckbyxor).

Det är så kallt ut burr.. jag typ tappar fingrarna :) hihi och tårna mm.

här är en bild på min outfit 1/2-10-februari.



                                          

Halsbandet som ni ser okej om ni ser;) det har jag gjort själv!!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jennü

Jag längtar asmycket till torsdag!:D

2010-02-01 @ 18:26:29
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0