Måste plugga!!

Heej! ;)

Idag hade jag kort dag:) på musiken fick vi spela (Heavens on fire), den är ganska bra:).

När jag kom hem så hade mamma bakat bullar!! och så har hon bakat bröd:) och nu gör pappa maten vi ska äta biff med bacon fylning i (pappa gör egna biffar nu!), så det ska bli gott säkert:).
Men jag håller också på plugga till SO-provet som är tills imorn!! Men jag känner att det kommer gå bra:) sattsar på ett MVG! =). Men jag har tränat på det lite och blivit förhörd så jag kunde det ganska bra! Så jag känner mig säker:p...



Ha en trevlig dag //kram Elin<3

PS! Tack för era svar till vad ni gillar för parfymer;).

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- kikar in,allt bra?:)

2010-02-24 @ 17:45:10
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0