Prao

Heej!

Idag va jag ju och praoa:) det va kul! Jag fick vika kläder och he dem på rätta platsen och ta "prispistolen" (eller vad den nu heter? Det man ta och klistrar på lapparna ex, 399KR ). Och så fick jag använda kassaparaten:) en gång!:D Och imorgon ska jag dit igen:p..

Just nu gör jag inte så mycket lyssnar på musik;) till middag blir det kycklingklubbor!! mmm så gott:). Nu luktar det kyckling :p.. Jag vill rita igen på Paint:)


Ha en bra dag:) //kram Elin


                            


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

haha åhh joo da jag har haft det toppen sj då? :D låer som du hade en bra dag i allafall :D

2010-02-17 @ 17:32:00
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0