Pyssel dags:)

Tjenare!

Idag var jag på skolan såklart:) Till lunchen var det TexmexBuffé(stavning?) så det var ju gott:)

Idag när jag kom hem så gick Robin till postlådan;) sen kom han fram med ett paket :o och det var ju till mig för det var ett Pysselpaket:) så då tänkte jag,undra va jag fick i det nu då?? Sen nu öppnade jag det och då var det som en bok man skulle sätta ihop och så massa papper,decorationer och klistermärken såg jag med små Cup-cakes :) så jag ska nog pyssla lite sen. Då tar jag ett kort på det och lägger in senare det:) Men det skulle som bli en Receptbok för man såg det som på exemplerna i pappret!

Så det ska ju bli kul;) men jag ska också plugga till SO-provet tills på torsdag!! ;(. Men nästa torsdag så fyller jag ju år så:) men vårat Eng-prov flyttades till den dagen!!:( och så dagen innan så ska vi åka 1mil! (den vart ju för flyttad så),det blir ju "kul".............

Så ha en trevlig dag!! //kram Elin<3


                  
Dagen frisyr!(bakåt kamat hår med Volym)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0