En bild ;-)

 

Jag hihi:D

fotot vart lite skumt (fjortis) not men ni kanske det ser utt som det inte vet jag aja så här ser jag ut idag och imorn vet jag inte haha;D


Äre någon här som bruka böja sina ögonfransar ??:

För jag gör det men aja alltid sen när jag he på mig mascaran så böjs dom som ner igen och jag vill ju att dem ska va uppåt böjda :D så är det någon som kan säga hur man ska få dem,så det håller länge??  <3  Har ju provat att trycka hårdare men det böjs ändå ner aja och så när jag använde den så "klipptes" vissa ögonfransar och det är ju inte bra även om jag inte hade nån mascara på mig så :( inge bra att dem far av !!

Skulle va gulligt om nån sa (skrev) hu dem ska hålla sig uppe :D

ha en bra kväll !!

Kommentarer
Postat av: Jennü

Jag tycker bilden vart jättebra, ett par av dina andra bilder har jag tyckt varit lite fjortis men den här var jättefin:)



Tyvärr har jag inget tips, min brukar hålla sig.:O

2010-01-19 @ 20:08:42
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0