Happy Birthday.... :D

Jaa nu var det helg igen,jag tycker att veckorna går allt snabbare eller vad tycker ni?? ;)
i helgen på söndag ska jag och min familj fara till Matilda och vi ska fira hennes mamma i efterskot hihi ska bli skoj..

Asså det är verkligen kallt ute :O burr.. jag till och med ryser innan jag går ut haha men imorse så var det jätte kallt så jag har haft på elementet när jag va på skolan så det vart lite värme ;) 

Men Robin fyller ju år idag så vi grattade Robin och gav han presenter;D och vi skulle ha ätit Tacos(när vi fyller år får vi bestäma vad vi vill äta på den dagen). Men det blev inte så för bilen startade inte så dom kunde int handla;( så vi ska äta kyckling med en Thailändsk kryda ska nog bli gott;) ;).. Och så har mamma bakat
cup-cake det ska bli gott och imorgon till godiset så har dem köpt Thailändskt godis Räk chips och några andra chips som mamma berättade att vi åt i Thailand jätte mycket och det minns jag vi var som galna i dem;) hoppas jag gillar det fortfarande!  Det blir som lite Thailändskt här hemma;).

ha en bra dag


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0