Kalla väder ;-o

Det snöar här och det är jätte kallt burr... Vill att  det ska bli sommar så fort som möljigt hihi vem håller med??

Jag längta till imorn när jag träffar Matilda var lite länge sen heeh och så ska hon få sin julklapp hehe som vart lite sen men hon kommmer att gilla den kommer att avslöja vad det var imorn tror jag hihi.

Jag har tänkt på bloggen lite och tänkte att det skullle va kul med en tävling någon gång:) eller vad tycker ni?? Det blir ju inte en massa saker men något ijällafall:).

Men det blir ju inte än:)!!

                                                            

Kommentarer
Postat av: Carolina

Godmorgon! Jag tänkte tipsa om en tävling som jag lägger upp på bloggen under dagen. Det är en sponsrad tävling från ett företag med ett bra pris som passar lika bra för killar och tjejer och vilka intressen man än har! Håll utkik och delta du med ♥ ♥ ♥

2010-01-30 @ 11:05:32
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Elli<3

Sv: ok, men vad skulle du vilja ha för grejer att ha på naglarna, vilka motiv liksom? Kram Elli<3

2010-01-30 @ 11:35:02
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0