Fråga??Svar gärna....

Hejsan!

Tack för era alla underbara kommentarer ett stort tack till er som läser min blogg!!<3.

Ligger i sängen och latar mig;)ska nog upp snart;)idag händer inte så mycket typ?? men idag tänkte jag vissa hur jag sminkar mig på vardags och kanske fest om ni är intresserade?? Men det är ett fint väder här hemma solen lysser och om man tittar på fönstrer så lysser det upp:) längtar till sommaren!!.


Nu har jag en "viktig" fråga!!  Och den som vet får gärna säga det till mig!!

Asså när jag ska göra smilisar på MSN så kommer dom inte upp,det blir bara vanliga så här :) men igentligen ska dom ju bli runda och gula (ni fattar aa) men det blir dem inte:'(. Jag vet inte vad som har hänt ??!! kan jag ha tryckt på någon knapp så det vart så eller är det bar knäppt!!... För om jag får ett meddelande av en så blir det inga gula smilys men för dom så blir det och när jag sickar.. men inte för mig:(

Så den som har svaret säg det gärna:)

//kram Elin<3

God morgon<3


                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0