Gjort idag!<3



Hej är glad idag:)<3!

Ska ta och träna på spanska-provet;) Idag så hade vi gympa/skridskor:) skoj. Och så hade vi bild,vi skulle lära oss att rita människor kroppar och det jag oftast har svårt för är händer,ögon,inget blir som det ska och så blir det oftast olika typ ett öga störe än det ena blabla... Men idag så på lunchen var det lax o potatis det var gott!!.
Men jag har kollat på http://bloggvarde.se och kollade hur mycket min blogg var värd;) och den var värd:
5842kr !! Jippi är mycket glad för det och jag är glad för att jag får många kommentarer fortsätt så!!:)

Men nu ska jag vidare till glosboken och träna gloser mm:)

//kram elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0