Känner mig nöjd!

Heej har nu blivit förhörd på eng;) det gick jätte bra! ska bara träna mer på Oregelbundna verb,var lite minder bar på dem,så dem ska jag träna på mer sen;).
Men jag känner mig nöjd,som att jag ska klara provet!

Imorn är det min födelsedag:D jag undrar vad jag får för presenter av mamma o pappa,morfar o morbror,Robin och min kompisar!!??;):)... Och idag fyller våran hund år 1år jippi Grattia Wilma.
Men imorn blir det ju längdskidor;) och så eng-provet;/ men just nu har jag ont i magen vet inte varför men jag tror att jag är lite nervös inför provet och vad jag ska få för nått;) Det brukar va så för mig,om det är något speciellt dagen efter så brukar jag bara tänka vad ska jag få/vad kommer hända(om det är nått spänande). Och så brukar jag iblan ligga i  sängen vaken bara för att jag längtar!

En gång så skulle jag sova och så fyllde jag år så jag låg och sov hos mamma o pappa (jag var jätte liten) och så vaknade jag typ var 5min som hade gått och frågade mamma:
-Nu då? (att dom skulle ge mig presenter);).
-Näe inte än!
Och så höll jag på länge!! den dagen;)
Och föra året(2009) så somnade jag äntiligen det var dagen inna jul så jag somnade sen kl.02.00 så ringer min mobil!! Och jag tänkte vem är det som ringer nu!!?? Då var det nån som hade ringt fel!! Så då kunnde jag ju inte soman om heller!!  Så det var min "Julnatt";D.


Men nu ska jag va på datorn lite till,sen ska jag träna mer på eng!

Ha en trevlig onsdag!//kram o puss Elin<3

Kommentarer
Postat av: janine

så lite så :D

jassu haha men du tack för att du sa till :D

det är itne första gången det blir felstavat i domdär fälten ;) kram på dig!

2010-03-03 @ 22:32:00
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

omdu gillar mode, skönhet, smink, musik och maaasssa sånt,och att läsa om nästan allt!



checka min blogg så får du se!

2010-03-04 @ 10:16:26
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Postat av: Sandra T

söt blogg (:

allt bra?

2010-03-04 @ 13:36:02
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Huyen

nemenn :D grattis i förskott X3 hoppas att du har det bäst

svara på dagens fråga? kramar <3<3

2010-03-04 @ 15:47:48
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0