Magen är inte snäll mot mig:/



Hej nu är det helg!! Jippi äntligen,som sagt han jag inget inlägg igår kom hem vid 23.10 och så gick jag och la mig 01.40 men jag skulle ta och tvätta bort sminket och tvätta håret och fikade lite mackor:). Ska försöka gå och lägga mig tidigare idag,för imrgon blir det upp tidigt ska till Matilda:D ska fara på stan då och hjälpa henna med stallet(hennes sköt häst). Sen ska vi väll försöka göra nått kul man får väl spara lite till påsklovet!!:).

Men idag hade vi So-provet det gick jätte bra tror jag kommer faktiskt få MVG hoppas det!? Och det var ju lätt som en plätt;). Och så fick vi ju läsa sagorna vi hade gjort föst hade jag riktigt ont i magen det var inte kul!!! Men det var ju därför jag var nervös och sånt,gillar inte att jag har en mage som får ont av stress och nervösitet:/ men det gick faktisk bra dom var typ bara 6st och satt stilla och lyssnade;).

Till middag blir det hamburgare:) vi ska göra dem själv (steka köttet själv mm ja ni fattar).

Kommer flera inlägg sen om gårdagen och länkningen:)!!<3

//kram elin<3

                                                    
                                                           sötiz(jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0