Oriflame<3

Eftersom mamma är sälj konsulent för Oriflame så följde jag med mamma på vårvisning för Oriflames nya produkter och de visade produkter som var bra för många saker!! I en katalog som vi sen fick se live;) (på riktigt) och så hade det en massa nya produkter från katalogen och man fick lukta och känna (prov) och så fick vi en biljet som man skrev sitt namn på och så fick man va med i uttlottningar av prudukter från Oriflame och mammas namn drogs upp och hon valde en mascara:) Och så bjöd dem på fika och så berättade dem hur man ska behandla huden och inte bara ansiktet utan hela kroppen också och att man ska ha på sig dagcrém/nattcrém på sig för det både skyddar och återhämtar huden på dagen mm. Och det var jätte fina produkter tyvärr så tog jag inga kort för jag viste inte om man det,men jag tog då kort på mig när jag vart sminkad (make up artist) och fick tips om nyanser mm hon sa tips vilket ex,puder jag skulle kunna ha mm.

Så det var om den dagen igår,jag hade jätte kul men det blev väldigt sent :P så nu sen ska vi beställa mer saker till mig och mamma :).

Så här kommer bilder från sminknignen:) Det är inga bra bilder för jag ser väldigt trött ut och inte så pigg i ögonen men jag var ju trött så:P.

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0