Ska upp tidigt imorn

Ska nu snart gå och tvätta bort sminket och sen sova till sängs;) Men jag såg Svenska Hollywood Fruar...
Tyckte några var lite skuma;D men hon med det dära jätte huset!! Wow det var stort säger jag...
Men jag vart sugen på nått när vi att där och så så TV sen så kom jag på ??!! Att jag smälter chocklad och skivar bannaner och så får vi doppa dem i chockladen! :Dmmm det var gott<3 ett enkelt "godis".

Ska upp tidigt imorn;( ;D mamma o pappa ska fara på några ärande typ;)

Men ska gå och sova nu skriver mer imorn:)

Kom på ett rimm ord på engelska ganska bra eller??

Have a nice day when your parents are away;)...!!

Puss o kram Elin<3
   


Kommentarer
Postat av: Katrin

VAd händer imorgon då? kram<3

2010-03-08 @ 23:38:23
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: ElinStenberg!

heheokej. .:)

Jag orkar inte vara med i den, den verkar jobbig.. ahah :]<3

2010-03-09 @ 00:18:23
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0