These Words<3

God morgon:D<3

Jag vaknade kl 07.18 ;) lite tidigt men jag bara vaknade. Idag händer inte så mycket då?? Ska nog se Körslaget som är på TV4 =),det brukar va ganska bra. Men Svenska Hollywood Fruar brukar jag se på men inte längre vet typ inte när det är,men sist jag såg det så var det när dom där tjejerna som hade sin "Barbie" fest:-| ee en barbie fest?? Dom är typ 50år och hon hoppade i sängen B-)? Och festen var ju lite vild eller hur man ska säga:P.


Just det idag ska jag vissa sminket och vårat smink skåp som mamma gjorde;).

Men jag skriver senare!:] //kram elin

                                                         Vad händer idag för er då?
                                     
                                           

Kommentarer
Postat av: felicia olsson :)

säljer du för oriflame?:)

2010-03-20 @ 18:06:27
URL: http://feliciaolssoon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0