Presenter/dagen har varit bra!! mm




Heej!! Idag är jag glad!! Det är ju min födelsedag!!Ska vissa vad jag fick: Jag fick en Mini PC Dator (rosa),den där mascaran som va "Blå o Rosa" ( Maybellin new york,The falsies volum express mascara) och jag fick en ny lampskärm som matchar rummet;D och så fick jag en jätte snygg handväska!! som är lime!:D:D:D.


Idag var de ju längdskidor (1mil) det gick jätte bra!!;) det var ju lite svättigt o jobbigt! Men det gick väldigt bra,jag och Jenny hade kul och skrattade!(av Jenny fick jag en chockladask!! Tack Jenny!). Det kommer bilder på när vi är i skogen och åker;p

Men asså våran lärare/mentor äger nog mest av alla av läranra på skolan! Vi är hur bortskämda som helst, för idag fick vi två tårtor!! För vi bruka få godis på matte lektionerna (inte alltid) men oftas!:D.

Hade inte så mycket att skriva?? Jo vänta! min rosa mini dator håller nu pappa på att installera att jag inte får Virus! Sen ska han installera Internet! :) så sen ska jag börja blogga på den datorn;) den har Bluetooht (stavning?) och en Webcam:).

Här kommer bilderna!:


Väskan(lime)

Mascaran!

Datorn!!;)

Lampskärmen!


Jenny!:)

Jag

Skogen:)
Det var bilderna!

Ps! Tävling kommer nog börjas på nästa vecka(har mycket att göra i helgen mm) så håll utkik(stavning?)

//Kram Elin

<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0