Biologi...

...just nu håller jag på att plugga biologin som vi ska ha tills imorn;) fast tänkte skriva ett inlägg innan så det är gjort:)

Ja idag hade vi ju Livräddning och fick lära oss Hlr (hjärtlungnräddning) tror ja det heter?;) Vi fick prova på MiniAnn som hon hete (dockan),och så fick vi va i bassängen och lära oss ha livräddnings dockan och boxera och så skulle vi hjälpa varandra men livbojen att rädda varandra=).
Sen så hade vi bild=) vi lär oss rita ansiktet nu förr var det kroppen;) Det gick bra men vi får se hur den blir i slutet,det svåraste är att rita mun,få ögona i lika storlek och så näsan hur den ska se utt!.
Och imorn är det sista skoldagen för veckan,för sen är det ''lov'' (lediga) torsdag,fredag och så helgen såklart och måndagen=) eftersom det är Kristi himmelfärds dag! Men jag vet inte vad jag ska göra på ''lovet'' kanske jag ska va med Matilda måste se först om det går eller så är jag ba hemma o slappa:P

Vad ska ni göra på "lovet" (lediga dagarna) ?? (kommentera)!

                                             
                                                                     Kraam Elin<3

Kommentarer
Postat av: Pompom ღ

Sv)



Aha okej :D Själv har det sååå lyxigt mohahahah ! Nej men, imorgon är det grilldagen för oss. Vi ska spela brännboll också :) Börjar 10 då, slutar vid 13 ungefär. Sedan är det ju lov (A) Men jag hoppas att du får en trevlig lov i alla fall :D

2010-05-11 @ 18:12:06
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- det är nog dem flesta:)jag är ledig tors fredag, varför är du ledig på måndag?:P

2010-05-11 @ 18:46:39
URL: http://danielas.se
Postat av: Vanessa

Svar; Åh vad mysigt ! :D

jag har precis duschat, snackar me någa killkompisar och ska snart kolla på DH :)



Kraam <3

2010-05-11 @ 20:24:22
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0