Prov i So!!

Sorry för att jag inte har skrivit nått! Men jag har So-prov imorn:O! Och det är typ "100" blad med frågor man ska kunna och jag får inget in i huvudet:( hm...
Men jag vet inte om jag ska på skolan imorn som hur jag mår:( fast jag vill så gärna va på skolan!
Men ska nu försöka plugga in mer i huvudet! Går inte så bra:( men jag hoppas jag kommer kunna det!! Annars blir jag olycklig om jag inte kommer klara det och så får jag värsta IG (har aldrig hänt)..

Men nu ska jag skriva vad som har hänt idag=)
Ja idag var jag på skolan och vi hade Step-Up på gympan!! Var lite jobbigare eftersom jag var förskyld:/ men jag tog det lite lugnare! Men igår fick jag näsblod :S..För att mina nerver i näsan typ är jätte känsliga..
Fast nu är jag inte lika tät i näsan nu har jag bara ont i halsen så mycket! Och är ganska hes men det går nog om snart hoppas jag!
Jag o Jocke sitter ju brevid varandra på skolan och så har vi båda samma förskyldning fast jag har någor värre lite för idag så snörvlade jag jätte mycket Krille o Jocke tyckte jag skulle snyta mig! Ha..;)
Det är ju verkligen bra att ha Jocke brevid sig när vi båda är förskylda vi typ smitar varandra så det blir värre!hihi..
<3


Jag har kollat (frågat) om ni vill ha frågestund och många har sagt att jag sak ha det så då blir det!
Så efter det här inlägget så ska ni få ställa frågor till mig! Så vad bered på det inlägget!


Kraam Elin<3


Kommentarer
Postat av: Pompom ღ

Sv: Jag har redan haft massa prov mohahaha ! Kommer att ha snart antar jag :/ Okej jag ställer dig massa frågor senare, måste gå och fixa mig !

2010-05-07 @ 05:46:41
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0