utveclingsammtal!

Heej sorry för jag inte har uppdaterat!

Men jag har varit på utvecklingsammtal! Sen så skulle jag nu börja plugga på Eng-läxan;)
det gick då bra på sammtalet:)

Men nu ska jag säga vad som har hänt idag=)
Jag har varit på skolan och jag fick ta hem mina benvärmare jag gjorde på slöjden:) (bild på det sen) Sen så håller jag o Jenny på att fålla våra vävade dukar:)Så den får jag nog ta med mig hem kanske nästa gång:)

Jag hade jätte ont i magen idag asså det var typ död kändes som att jag inte kunde göra nått ha..Men istället så gick jag till slöjden med Jocke o Challe sen vart det bättre sen så kom det igen..det går om sen kommer det tillbaks skit jobbigt!! Och just nu så chattar jag med Jocke<3 och så ska jag läsa mer eng-läxa o så lyssnar jag på musik:)

Ni får dagens outfit imorn! Asså imorn då har vi Livräddning!! hm undrar om det är jag som måste livräddas för det kommer typ int gå bra för mig?!;) ja vi får väl se imorn:D'



Vad tycker ni^^??

Godnatt //kram elin<3

Kommentarer
Postat av: Girly

ja hon är as ´cool.

Tack så mycket va gullig du är.

Fina benvärmare kramar Girly

2010-05-11 @ 01:07:04
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Pompom ღ

Sv: Jo idag blir det skola för mig :) Du då ?

2010-05-11 @ 07:23:09
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/
Postat av: daaniela

- ja det tycker jag du ska:)

2010-05-11 @ 07:53:11
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0