Naglar o skoj.

Heej:)

Är hemme nu:) Eller jag har varit hemme väldigt länge men jag åt lunch när jag kom hem sen så har jag nu städat:) (jag stor städade typ) :P.
Men nu ska jag blogga om vad jag gjorde igår och idag då;)



Här kommer massa bilder från igår:




Prov nagel^^


Så gjorde jag mina naglar^^:)


(dålig bild!!)^^


Bilder 1-6: Det är kort på när vi gjorde naglarna:) Vi hade ganska mycket saker;)
Vi satt på golvet hos Alva, och gjorde dom direkt när vi kom hem till henne:).

Bild 7: Innan vi skulle sova (vi sov i källaren) :P, så sjöng vi SingStar.

Bild 8: Och så spelade vi på Alvas minni Biljard (stavning?) bord.
=D
Hade jätte skoj hos henne, tyvärr så vart det inga bilder när vi skulle bada Jacuzzi glömde mobilen på övervåningen och sen så var det väldigt varmt där inne så vart det ånga oxå;)
Men det var jätte mysigt:).

Kraam elin<3
Vad tycker ni om mina naglar då?
(kommentera)^^


Kommentarer
Postat av: alva

hahaha elin då <3<3<3

2010-11-02 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0