Äntligen helg!

Hej:)

Ja,min uppdatering=sämst!
Men nu har jag gjort all läxa bara matte-provet på måndag-.-'.
Så nu kan jag börja blogga:D.
Hm på söndag har jag komfa (komfermation) ska fara dit med Matilda:D
Vi har ju valt att fara till Gotland nästa sommar efter all komfa. Och nu på söndag ska vi se Kung fu Panda på bion "(ee den har man ju inte sätt många ggr)" så mm. Men ska bli skoj att se Matilda igen:D Var jätte länge sen typ innan skolan börja.

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3
'
Satt och klippte ut en bild på ett öga^^ Ha ibland kan man ju ha lite skoj (hehe).
Bilden togs typ föra helgen,men har bara inte orkat lägga ut den.


Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

okej :D

2010-10-01 @ 17:38:14
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0