Vars är dom?

Hej:)

Det är ju Halloween idag!
Men ingen knackar på!? Och säger bus eller godis!?.
Och det är ändå ganska mörkt ute, och vi bor i ett barnområde.
Jag trodde det skulle komma nån:) eftersom vi flyttade från Burträsk och där vi bodde så var det bara gamlingar, som att dom skulle komma och säga bus eller godis, ha:P.
Så då förväntade att det skulle plinga på många nu när man bor i stan!

Minns i 3:an (tror jag?) när jag och Matilda gick bus eller godis:D
Då gick vi till mina grannar längst bort, dom hade 2st fulla ICA-kassar fulla med godis!!=D

Har ni fått nå besök av häxor o spöken m.m??
(inte jag-.-)

Kraam elin<3
Ha en trevlig dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0