Stan med Matilda.

Heej:)

Idag fick vi sluta efter lunch:) typ 11.00 något..så jag och Matilda gick ner till stan:) och gick in på H&M och köpte lite grejer (kommer 2 bilder sen). Sen gick vi till Subway och åt:D

Sen gick vi omkring och kollade och sådant:) Sen fick vi skjuts hem till mig sen så var vi hos mig sen åt vi middag, sen skjutsade vi Matilda hem eftersom hon skulle på stallet;) och imorgon ska jag till henne och så ska hennes familj och nån familj till (tror jag?) så ska vi äta middags hos några:)
Så det kommer bli skoj:D.

Annars har skolan varit bra, och dagen;)



Vad har ni gjort idag??
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: Moamärta

Nej dom sa det typ sista lektionen igår haha..

Okej men så härligt då!:D

Kram!

2011-04-29 @ 17:18:15
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0