Bjuröklubb & Matilda igår.

Heej:)

Blev inget bloggande igår;)

För vid 12.00 kanske så for vi till Bjuröklubb och så åkte vi till fyren där och fikade och jag tog en massa bilder:)
Sen for vi till Bjuröklubb campingplats tog mer bilder.

Senare på kvällen så for jag till Matilda och sen åkte vi (Matilda körde, jag har inte ens en moppe) moppe till ICA Maxi och köpte godis och möte upp Jonna och Amanda:) Sen for vi till Matilda och såg på filmerna Super 8 och VampireSucks.

Här kommer lite bilder från Bjuröklubb:


Mamma,pappa och Robin^^
(Mamma och Pappa har jobba på den här fyren, men jag var inte ens född då).


Det är som en gångbrygga som man följer så kommer man upp till fyren^^


Man ser nästan fyren^^


Fin utsikt mot havet^^

Jag^^

Tror det blir en bildbom i nästa inlägg det är så många bilder!:)

Ha en trevlig kväll!

Kraam elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0