Galen!

Godmorgon!

Eller jag vakande för ett tag sedan;)

Som ni vet så skrev jag ett inlägg om att det ska bygga om alla toaletter i våran husrad + massa andra hus..
Och dem (byggarna) kommer typ vid 7-tiden (då typ börjas deras jobb), men dem ska ju borra och allt så det ekar till alla andras hus :/ Dem är typ i lägenheten längst bort.. och vi bor typ i mitten av allt.

Så allt borrande gör mig galen haha! Det låter så mycket och så är det betongväggar (inte alla, men dem som går mot grannen). Så det låter ju mycket mer:(

Men idag så börjar vi 12.50-15.00 tror jag:) Vi har jätte mycket korta dagar nu i början!:D
Men det är för att dem har byggt om i skolan och de är inte riktigt klart typ.


Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej snygg blogg!!

Hur mår du?? :)

2011-08-23 @ 21:33:56
URL: http://mylifeasnatta.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

härligt, jag mår toppen :) händer något skoj idag? :P kramis

2011-08-24 @ 13:37:08
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0