Igår..

Heej:)

Blev ingen bloggning när jag kom hem igår från Byske;)
Var alldeles slut, vi var där kanske i 3 timmar.

Det var ganska bra väder sol o moln, vatten värmen var sådär efter ett tag vart det varmt. Mest på det grunda, men om man gick ner till det lite djupare vart det iskallt:/
Och så hade vattnet sjunkit (stavning?) jätte mycket, men det är ju bra för alla små barnen;)

Vi solade, fast jag och min lillebror var mest i vattnet. Fast vi gick bara på det grunda där det var varmare vatten.
Spelade frisbee (hur stavas det?) i vattnet, och sprang omkring. Sen åt vi lunch o lite fika som vi hade tagit med oss.

Men jag vart då brunare:D

Idag så for vi till Biblioteket och låna några böcker, hittade en bok som jag håller på läsa nu;) Sen så tog vi och fikade där också!

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3


Bjuder en bild från när min morbror fyllde år 1/8^^


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en rolig dag! :)



Tårtan ser btw skitgod ut!!

2011-08-05 @ 18:36:45
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0