Loppis

Heej:)

Idag så gick jag och mamma till Hemmansgatan (stavning?) det är bara ett "kvarter" bort. Egentligen kan man inte kalla det direkt ett kvarter eftersom det är så många hus brevid oss och massor av kvarter, men annars typ område. Vi bor ju på Fäbodgatan sen finns det flera områden/kvarter här på Anderstorp.

Men nu till saken, ja vi gick dit. Men det fanns inget speciellt där och sen var det dyrt typ vissa saker:S
Så vi gick hem igen och tog bilen och körde till Folketspark och där var det då en riktigt loppis om man kan säga det så! Mycket mer grejer och folk:) Mamma hitta 2 saker jag inget.

Sen när vi kom hem fikade vi alla.
Och nu gör jag inte så mycket;)

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: Pompom

Sv: Hejsan, allt är bara bra med mig :D Hur är det själv?



Förlåt för sent svar, men har inte loggat in på bloggen..^^

2011-08-07 @ 21:41:32
URL: http://asiatenpompom.blogg.se/
Postat av: :)

hej, allt bra? undrar hur du får boxar i menyn, kan du länka beskrivning?(a)

2011-08-08 @ 01:12:29
URL: http://johannasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0