Matfesten- bilder.

Heej:)

Är hemma, bjuder på lite bilder från matfesten! Tyvärr inga bra bilder (mobilkameran suger)


Först så provade vi en maträtt från Etiopien (stavning?). Men köttet var ganska starkt så jag ville inte äta så mycket av det;) men jag provade det iallafall!


Så då tog jag istället Thai-mat, egentligen skulle vi prova något nytt men ja, vi provade ju det^^(bilden ovanför).
Älskar friterad kyckling! :)


Dålig bild men sen vart det modevisning på scenen i tältet :P

Bjuder på dem 3 bilderna.


Kommentarer
Postat av: Jontte

Kom gärna in på bloggen och säg vad du tycker om finsk musik efter att du lyssnat på de låtarna jag lagt upp!

Kramar Jontte :)

2011-08-26 @ 19:37:29
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0