Matfesten!!

Heej:)

Idag har jag varit på skolan och vi fick sluta 13.20 :D
Schemat i 9:an är ändå ganska lugnt!

Men när mamma hade hämtat mig så for vi till stadsbiblioteket och lånade en bok (tal-bok efter som jag har dyslexi) för vi ska börja med Svenska författare i svenskan;)

Och när jag kom så hade mamma o pappa köpt en lite present till mig:] Dem här örhängena jag ville ha igår fast hade inte så mycket pengar till dem, så jag köpte ett par andra;)

Dem här fick jag:

Dem^^ Asså det stod på lappen 79kr och det var sale men jag trodde det var det riktiga priset så därför köpte jag dem inte..men sen så vissade det sig att det bara kostade 19kr :/ Hm ja, sånt kan ju hände. Men jag har då många örhängen nu:D

Sen snart ska vi till Matfesten som igår drog igång här i Skellefteå!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

eiffeltornet :D <3



Missa inte tävlingen om den nya mc book air!



http://eeeelins.blogg.se/2011/august/vinn-den-nya-mc-book-air.html#comment

2011-08-26 @ 18:48:52
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0