Middagen.

Heej:)

Har för en stund sen käkat middag, det blev Thailändska fisk-kakor med ris.
Har aldrig smakat det men dem övriga i familjen har gjort det. För jag har typ alltid varit borta när vi ska äta det (haha), i början så tyckte jag det var ganska gott..men sen så blev det inte det typ.

Så jag tog rester från tacosen igår:P Men om jag skulle vilja ändra på fisk-kakorna så skulle jag vilja bytta ut fisken på kyckling då skulle det bli som chicken nuggets:)

Ni kan få bild på det:


fisk-kakorna^^

Tacosen från igår^^ som jag åt istället.

Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-08-01 @ 22:53:16
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-02 @ 01:39:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0