Vars är mitt skåp??..

Heej:)

Har för en stund sen ätit middag;)

Idag så var det ju första skoldagen, och den var väl sådär:) Bara prata vad som händer inför veckan och schemat.

Men när vi slutade så skulle jag lägga in min penna och sudd som vi fick, så gick jag till skåpet och det fanns inget lås på det, så jag trodde att jag typ hade ändå tagit hem det (fast jag inte gjorde det, om jag minns rätt). Men jag öppnade det och det var helt tomt!! Jag trodde någon hade länsat mitt skåp:S
Så jag sa det till mina lärare fast dem sa att det inte var något farligt att jag skulle få nya skolböcker, men som tur så hade jag inget personligt i skåpet:D Sen när jag väntade på att mamma skulle hämta mig så kom en av lärarna (namn ger ingen) och sa att dem hade hittat mitt skåp! Dem hade flyttat på det vid bild-salen :S
Haha! Jag hoppas dem ställer det tillbaks!:O

Så har in dag sett ut;)

Svar till Ronja:
Aha okej;D Vilken linje har du tänkt gå?:)


Haha, bjuder på denna^^




Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

sv: godmorgon :D aha gött, själv blir det att spela in en cover låt i studion, mohombi på fredag, fyller år på lördag, fest, grönan på söndag ;) hur mår du idag? Kramis

2011-08-23 @ 09:03:15
URL: http://guevacci.se
Postat av: ronja :)

mitt försts val kommer va humanistiska :D du vill väl gå estetik och media? =P

2011-08-24 @ 12:34:17
Postat av: Jonna

haha så söt Elin ;D

2011-08-25 @ 18:23:26
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: ania arnesson

ååh härlig tjej! blir så glad av dom som bjuder lite på sig själva och ler mycket! keep it up :)

2011-08-27 @ 11:28:49
URL: http://ainut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0