Varit hos morbror.

Heej:)

Kom hem för en stund sen, jag och mamma for ju till Folketspark efter att mamma och pappa kommit hem, men dem stängde visst kl 14.00 så alla höll på packa ihop. Så vi for till CoopForum och köpte lite saker. Och jag köpte en par nya tyg-skor för 49 kr ett par mörkblåa:D (kan lägga ut bild på dem senare) Så jag är nöjd!

Sen hämtade vi pappa och Robin och for till våran morbror vi skulle hjälpa han att hämta en bäddsoffa sen så lämnade vi den hos han. Sen for vi till Kåge och lämnade tillbaks släpen och sen beställde vi mat på Kåge Grillen, för mig blev det en kebabtallrik:) Det var jätte länge sen jag åt det.

Och nu är jag hemma:)

Svar till Ronja:
Det är lösögonfransar;) Fast jag använder dem bara ibland.

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Teo^^


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

tack :)

2011-08-14 @ 20:29:12
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: ronja :)

oki ^^

2011-08-15 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0