Sitter just nu med en klubba i munnen och lyssnar på musik, haha.
Men efter skolan så gick jag med Matilda och Tove och följde med dem på stan ett tag och då gick vi in på Godisvågen så då köpte jag ett tuggummi och en klubba:P Sen så gick vi till Ginatricot och senare till tygaffären;) Matilda och Tove skulle ha tyg till nån show de ska ha på stallet;) Minns inte om det var Lucia showen eller något annat?

Ikväll blir det att pynta julgranen, sen vet jag inte;)
Boka platser till bio tills på lördag, blir nog bara jag och Matilda tror jag:P
Vi ska se Breaking Dawn (stavning?). Så det blir nog skoj, var så länge sedan jag var på bio haha.



Weheartit.

Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; ja visst gör det !:D

2011-12-02 @ 13:08:28
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0