Imorgon...

Sitter och lyssnar på musik just nu;)

Det blev att jag aldrig han duscha före maten, så ska anntingen göra det nu eller imorgon.
Lillebror (Robin) gjorde ju middagen idag, Risotto det vart jätte gott och så hade han bakat bröd till:D
Så det får han gärna göra om!

Imorgon består dagen av att sätta ihop pepparkakshuset, vet inte när men jag tror det blir senare.
Sen så kl 13.00 så ska jag till SRK (Skellefteå Ridklubb) fast ska dit lite tidigare för att hänga lite med tjejerna innan dem ska göra sin luciashow! Kommer bli skoj, Jonna ska ha med sin hund i showen:D

Jag ska vara deras fotograf, så det kommer bli mycket bilder. Så måste ladda kameran!:)

Igår så gick jag ut med mamma på en promenad när det snöade, inte trevligt. Såg ut som jag hade varit i duschen.

Men bra bilder blev det:)


Har inte redigerat eller något bara satt dit att jag tog bilden^^
Om ni vill att snöflingorna syns och att det blir runda prickar, så ta blixten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0