snö storm.

Det är typ snöstorm ute..
Inte skoj, men det är då snö till jul!:)

Jag kan verkligen inte tänka mig att det är jul snart!! Jag vet inte varför men har inte fått den stämningen ännu:(
Får väl se om det kommer i helgen då ska jag bygga upp det här pepparkakshuset, önska mig lycka till. Kommer säkert råka ha sönder något:P

I helgen händer det inte så mycket, eller på söndags så har SRK (Skellefteå Ridklubb) luciashow:)
Och då ska jag fota tjejerna ( Amanda, Matilda, Jonna och Tove) som är med i detta!
Ni som är häst intresserade, borde komma och kolla;)

Själv är jag inte häst intresserad, var det för flera år sedan.

Bjuder på en vinter bild:

Lilla Teo^^<3

Kommentarer
Postat av: Claudia

ny vinnare, ny dagens blogg! :D kika in och se om just du vann och var med igen! :D



ha det fint!

2011-12-09 @ 20:51:52
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0