SRK.

Har nästan ägnat hela dagen på stallet känns det som, fast var där typ kvart över 12 sen var jag där till kanske till 15.45;)

Det blev mycket kort och så var Jenny Lindberg (andra Jenny) där med mig hon fick filma med Amandas kamera:)
428 bilder vart tagna:O

Jag lägger inte upp alla men några får ni, sen så ska Amanda skicka filmerna till mig!
Just nu så är dem fortfarande på stallet för dem har showen igen för dem som inte kunde komma kl 13.00 ;)

Till middag blev det hemmagjord pizza:) Det blir imorgon istället, att jag sätter ihop pepparkakshuset;)

Bjuder på lite bilder:



Dem hade satt på hästen en ljusslinga^^ Jätte häftigt!

Fackeltåget^^


Marathonkörning Häst: Guten och Sarek^^ (vet ej vilka som är vilka).

Ponnykadrilj^^

Smurfarna^^


Nya hästar^^ (Toronto, Marengo, Rain Man och Fandango)

Hemligt nummer^^

Tomten^^

Ponnyrace^^ (haha det var dockor som red på hästarna!)



Idol 2011 (1:a Juryn 2:a Lady Gaga 3:e SRK:arna)



Höjdhoppning^^ Hästen var: 182 i mankhöjd och hindret var typ 130 något!






Häst mot Hund^^ (Superhjältar-hund, Skurkarna-häst)
(3:e Tove med Bentson, 4:e Amanda med häst, 5:e Matilda med Bentson och 6:e Jonna med häst)
Bentson är Jonnas hund:)^^

Kadrilj^^

Stallbästis^^ Blev hästen Corlando (stavning?)

Luciatåg^^

Alla bilder är tagna av mig med Canon EOS 50D.
Om ni undrar att jag visste vad allt hette alltså till det olika bilderna så fick man ett programblad;)

Vad tycker ni???




Kommentarer
Postat av: Jennü

Corlandus heter han:)

2011-12-11 @ 22:39:37
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag tycker att prillan och jag var snyggast! ;)

tack igen!!

2011-12-12 @ 17:09:45
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: alma

I marathonkörningen på första bilden är de Guten och andra är Sarek:)

Svar: Jaha okej;)
Elin

2012-08-19 @ 16:51:39
URL: http://www.bananpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0