Snart så..

Hej;)

Sitter och lyssnar på musik:D
Senare idag ska jag plugga No (prov på torsdag) sen So.

Dagen har varit bra, en helt vanlig tisdag;)
imorgon slutar vi tidiagre för vi har komp-ledigt från Tekniken:).

Näste vecka så har vi frilufsdag:D jag valde slalom i Bygdsiljum den 2/3 :D!
(som vanligt) ;).
Sen nästa fredag fyller jag år!!:D
15år:), men torsdagen denna vecka fyller Challe år:D



Vad har ni gjort idag då?:)
Kraam elin<3


Haha..en bild från föra året i Bygdsiljum;) när jag och Jennü (asså andra jenny) åkte tillsammans:)
(det är hon som tog fotot).


Kommentarer
Postat av: P o m

Sv: Tack Elin ! :D <3 Jag har haft det helt okej, men har varit jätte stressigt :/ Hur är det med dig ? :D <3

2011-02-22 @ 20:43:05
URL: http://asiatenpompom.blogg.se/
Postat av: chaiimphoemphon♥

allt bra? :)

2011-02-22 @ 21:05:25
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0