Träslaget!

Hej:)

Idag kl. 8.45 så for jag till Campus/LTU (Luleå Tekniska Universtitet). :)
Vi hade Träslaget:) Man gör flera olika tävlingar och per tävling vinner man 3000kr!:)
Hoppas man vinner:D

Det var flera skolor där med.
Först hade vi ForskarBorg (nästan som BodaBorg) ;).
Sen gick vi till Forum och lyssnade på några och det var ganska långtråkigt.

Sen slutade vi men sen så var Björnåkerskolan där (min gammla skola) så då gick jag till dem och var med Jenny,Krille,Jocke och Challe :) sen så träffade jag lärare också, så det var ju skoj:D
Passade på, eftersom man far ju inte så mycket till Burträsk;).
Så vi pratade lite sen gick dem till sin buss och for tillbaks till Btk.

Så har min dag varit:) + att vi slutade tidigare och imorn så har vi K3-dag (halvdag) så jag slutar efter lunch;).

Har inte så mycket mer att säga så;)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


(Här får ni en till bild från när jag fota hos morfar över stan, fast det här är lite utanför).


Kommentarer
Postat av: T h a i n o -asitenpompom

Sv: Åh vad bra med plugg ändå haha :D Jag har haft det helt okej :))



Hoppas att du hade kul ! :D

2011-02-17 @ 18:27:59
URL: http://asiatenpompom.blogg.se/
Postat av: Girly

Låter som en skojig dag :)

2011-02-18 @ 02:26:11
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp df det blev ett sent svar men nu har jag sportlov :D Lycklig just nu ;*

2011-02-18 @ 14:02:48
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0