Hemma-shopping!

Heej:)

Vi kom typ hem vid 19.00 tiden typ, egentligen skulle vi ha varit hemma vid middag:P
Har jätte ont i fötterna efter att ha gått omkring i Umeå..
Men jag fynda väldigt mycket bra saker!:D

Till lunch åt vi på Max (hehe, igen) sen gick vi på alla gallerior MVG, Kungspassagen och Up2 (tror jag den hette).
Det var en lång väg dit och hem, men på hemvägen så for vi till Rödakorset och kollade på lite kläder, det var jätte stort om man jämför med rödakorset här i Skellefteå.

Men jag har haft en rolig dag!

Men nu ska ni få se vad jag köpte!



Byxdress från BikBok 199kr! Tycker det var ett riktigt bra pris:)


Mörkblå tröja från Monki 40kr. Också bra pris!


Lädershorts från Lindex och här tycker jag gjorde ett jätte kap! Bara för 129kr!


Köpte denna på rödakorset för 50kr
(Den ser väldigt bra ut, som att ingen andvänt den).


Köpt på rödakorset 30kr (behövde gympa shorts).

Det var allt jag köpte! Fast mamma och pappa betalade läder-shortsen för det var nå rea och så köpte Robin (lillebror) kläder där och då var det typ ta 3 för 2?? Och då fick man välja något som man fick på köpet så då la vi till mina shorts, det blev som "gratis" :D.

Visar mer bilder imorgon, tog kort när vi åkte bil och var framme o blabla..

Ved tycker ni om mina köp??
Kraam elin<3

PS!
  Justja, jag ville ju köpa den där tröjan på Ginatricot som jag la ut i ett inlägg, men dem var slut:( Hm, men jag kunde väl ha listat ut det. Dem var ju jätte snygga så då tar väl alla och köper dem så dem tar slut..


Kommentarer
Postat av: LINN - foto, mode, vardag

Lädershortsen är skitnyggaa!!



Sv: Okej najs! Tack! :)

2011-07-20 @ 22:07:06
URL: http://linnslife.webblogg.se/
Postat av: jenna

sv; japp!

de är bäsT!

hur är de själv sötis:)?

kram

2011-07-20 @ 22:34:21
URL: http://byjenna.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

nice ! shoppar du mkt? :) tagit lugnt bara. kram

2011-07-21 @ 02:57:00
URL: http://guevacci.se
Postat av: Jennü

skitsnygg byxdress och jag vill också ha skinnshorts... tror du dom finns i skell?:)

2011-07-22 @ 21:46:19
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0