Lista.

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? -
Jopp
Gillar du någon nu? - nepp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - faktiskt ja
Har du varit kär i någon? - ja, men det var super länge sedan.
Isf, hur många? - -
 

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Elin
När fyller du år? - 4 mars 
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - öronen 
Vad har du på dig just nu? - Shorta och t-shirt
Vilken årstid är bäst? - sommar!

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att inte stressa, vakna upp när det är sol igenom persiennerna (haha).
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt, tror jag?? (har bra självförtroende).
Vad är du bra på? - Tror jag inte har någon speciell grej?
Vem älskar du mest på denna jorden? - Släkten och kompisar.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på? Om det är någon som sover över?

 

 

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - 
Matilda, fast jag har ju flera. Men Matilda har jag känt ganska länge. 
Vem vet allt om dig? - Matilda och typ Jenny Lq ?:)

Vem är roligast av dina vänner? - Alla!

Vem är snyggast av dina vänner? - Alla!
Vem är mest partynisse? - Haha, vet ej..?
Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ingen.
Du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig? -  Alla! Haha, skojade nu. Nä jag vet faktiskt inte.


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Jag vet inte? Typ mamma? 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja

Vem är farligast i din familj? - Ingen
Vem ser roligast ut i din familj? - Haha, typ jag!
Vem är coolast? - Vet ej?
Har ni något husdjur? - Ja

Vem har du mest gemensamt med? - Ingen, tror jag??
Vem står för underhållningen? - Faktiskt alla typ:P
Vem sover du oftast med? - Min egna katt Cira:]
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Det finns många..



10 frågor om idag
Vad har du gjort? - 
Datorn,musik och tränat matte (fick massa blad från skolan, så jag måste ju göra dem någon gång!) 
Har du varit glad idag? - Ja 
Har du varit ledsen idag? - Nej

Har du gjort något bra idag? - Tror inte det? Jag har då inte gjort något dåligt iallafall.
Vad ska du göra nu? -  Fortsätta va på dator.
Har du gjort något dåligt idag? - Nej.
Vad har du ätit idag? - Frukost och lunch.
Har du duschat idag? - Nepp, gjorde det igår.
Är du trött nu? - Nepp 
Vad händer imorgon? - Jag vet inte?

 

 

Skolan
Går du i skolan? -
Aa.
Har du varit i skolan idag? - Nä, sommarlov!!!

 

 

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? -
Mamma 
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Jenny Lq
Vem sms:a du till senast? - Jenny Lq

 

 

Övrigt
Är du hungrig just nu? -
Nepp
Vad är klockan nu? - 15.14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Youtube, Facebook och blogg,se

 

 

Familj

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Typ ca 5 timmar sen(jobbar)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - För ett litet tag sen.

 

Musik
Lyssnar du på musik just nu? -
Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - Baby?
Vad gillar du för musik? - Olika, men det mesta funkar.



Kärlek 
Har du kysst någon idag? -
Ha, nej!
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - ?? Ha fattar inte??
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Tror inte det?
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - Det var typ i 7:an, för jag älskade inte honom längre.
Är du romantisk? - Det vet jag inte?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Typ, inte??
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Nämner inget namn
Hur länge höll det? - 1 dag..
Har du nångång slagit någon? - Nä, inte på allvar
Har du lekt med någons känslor? - Nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Kanske någon månad?
Hur länge var ditt kortaste? - 1 dag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vet ej??


Denna lista är tagen från Tjejernas blogg (Matilda,Jonna,Amanda och Tove:D).


Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: Bloooooon - en blondin

okej :) ja ska träffa emma sen ska vi ha lite myskväll med HP sju del två o efter bion ska vi sova över o sånt :) så det kommer bli roligt :)

2011-07-16 @ 16:02:56
URL: http://blon.blogg.se/
Postat av: Sara - 17 år och helt underbar!

svar:

Samma här, bara chilla o glo på film! :)

Kram

2011-07-16 @ 18:33:45
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Daniella

Idag har jag bara tagit det lugnt :)

Dudå? ^^

2011-07-16 @ 20:02:02
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0