Matildas stuga imorgon!

Heej:)

För några timmar sedan så såg vi på Allsång på Skansen;)
Den följde jag med mamma och postade ett brev, sen har det inte hänt så mycket. Trodde det skulle vara Morden i Midsommer men det var det inte:/

Men imorgon ska jag fara till Matildas stuga efter lunch:D Hon for dit idag.
Så det kommer bli skoj, det bruka som vara en "tradition" att följa med till hennes stuga:P Det har jag typ gjort varje år fast inte förra året(tror jag) få då höll vi ju på att flytta! Den 29 då har vi bot här i 1 år!:O

Men ska ta och packa och senare duscha;)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3

Svar till Ronja:
Ha, jag vet inte? Jag fick då veta det då:)
Fick du veta det idag elr?:P


Gulliga Teo!^^


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: oki härligt! =)

2011-07-27 @ 03:59:56
URL: http://adaras.se
Postat av: ronja :)

hehe okej :) japp x)

2011-07-27 @ 16:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0