Home

Heej:)

Är hemma nu från stadsfestivalen :D
Eller var det för ganska länge sen, först så cyklade jag vid 12 och mötte upp dem sen gick vi runt o kolla. Och så skulle Jonna o Amanda åka Batman (haha, lite bilder på det). Sen efter det så gick Matilda,Tove och jag till GinaTricot(Jonna o Amanda skulle åka mer) och några flera klädaffärer. Sen tappade vi bort dem när vi var tillbaka för då hade dem försökt leta oss, men sen hittade vi varandra och köpte dricka sen till Subway och käka lunch:D Sen efter det gick vi tillbaks till karusellerna och då åkte alla vi en karusell! Haha, det var super skoj:P
(minns inte vad den hette?).

Senare gick vi lite på CK (CityKompaniet), sen for dem hem och då så ringde jag Alva. Som jag hade träffat tidigare och då gick vi omkring.

Jag köpte en mini-väska och ett LipSmackers Sprite (bild finns).

Här får ni några bilder, inte så mycket men dålig kvalla:


Amanda & Jonna^^


Helt vanlig bild^^


Amanda till vänster hörn och Matilda mitt på bilden och Jonnas arm^^
(Tove hamna utanför bilden).

Mini-väska jag köpte på Åhlens^^

LipSmacker Åhlens^^.

Kan ju ba säga dagen har varit:
Rolig!
Varm som bara den!

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: Lovis

2011-06-30 @ 21:17:44
Postat av: Lovis

Sv; Haha aa!



Ojj jag råka skicka en med bara mitt namn xD

2011-06-30 @ 21:18:15
URL: http://lovisemittnamn.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Åh vad kul med karuseller! ;D

2011-06-30 @ 22:08:09
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0