Norrhammarkampen imorn..

Heej:)

Sitter och lyssnar på musik just nu, idag har det varit en helt vanlig skoldag, på morgonen (gympa) då fick vi välja mellan Lacrosse (stavning?) eller städa skåpet;) Vi (Jonna,Tove,Amanda och Matilda) valde städa skåpet:P

Sen så på språket fick den grupp jag är i håll! Så då gjorde jag inte så mycket satt ute och väntade på dem andra grupperna;).

Inte länge kvar till skolavslutningen, längtar till sommarlov!:).

Imorgon så har vi Norrhammarkampen (jag tror det hette så) men vi valde orientering men på morgonen så ska vi samlas utan för matsalen och alla på hela skolan ska ha musik-uppvärming..haha undra hur det kommer se ut:P Sen slutar vi tidigare typ vid 14.00.

Svar till Ronja:
Svar 1:
aa,verkligen. Åå, det lät jobbigt när det är så varmt. Vi ska ha orientering imorn.
Svar 2: Aha okej, haha oki :P

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Haha, jag är stark;D Matilda som tog bilden..ni behöver inte stirra på mitt ansiktsuttryck, vet inte vad som hände där^^:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0