Skoj

Heej:)

Sorry för dålig uppdatering;)

Men som jag skrev igår så skulle jag vara med Matilda:) For efter lunchen, sen var jag hos Matilda sen så åkte vi moppe till Solbacken och senare på kvällen 19.30 hem till mig och så skulle jag packa några saker, för vi bestämde att jag skulle sova över:D Så vi åkte från Moröbacke till Anderstorp;)

Och det var jätte skoj att åka med Matilda (haha), men det var första gången jag har åkt moppe(eller skjutsas).
Själv så har jag inte tagit moppe, tycker jag har så nära till centrum o sådant..

Vi sovde i Matildas frigebod, och på kvällen var det svalt där inne sen på morgonen jag dog av värmen. Det var som en bastu!! Och dagen har varit jätte varm! 30+ och inne 20+ typ :O

Sen vid 16.30 idag så kom mamma o pappa o hämtade mig, och när jag var hemma så bytte jag till bikini och solade! Och nu är jag väldigt brun:P

Imorgon blir det Stadsfestivalen med Jonna,Amanda,Tove,Matilda och jag:D
Vi ska va där typ 12 ;)
Det kommer bli skoj!

Vad har ni gjort idag då??
Kraam elin<3


Tog bilden igår, hos Matilda^^


Kommentarer
Postat av: Lovis

Sv; Jag ska vara med min bästis Linn imorgon :)

2011-06-29 @ 21:50:11
URL: http://lovisemittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0