Svar;)

Heej:)

Sitter och ser på tv, med familjen. Idag har jag inte gjort så mycket:P
Imorgon fyller Tove 15år:D

Har inte så mycket att skriva men tänkte svara på 2 kommentarer:

1:a från Jenny.

Om skolavslutningen:

Lycka till idag ;) ska aka buss runt har i barcelona :)visste du att spanska inte har vara 3 sista bokstaver i alfabetet.. :/ de e darfor min stavning e lite konstig ;) men har e de bra men ja ha typ lyckads branna hela mig :( madde skit daligt igar hade solfrosa och ont pa benen dar ja hade brant mig som mest och sen kandes de som om ja skulle spy :( ma battre nu men ha anda lite ont i magen :/ oj va langt de blev nu skulle ju ba saga lycka till men ahja ;)

Kraam Jennie <3

Svar: Tack:) Haha nä det visste jag inte även om jag har gått i spanska förr, men det lät ju inte bra! Hoppas du inte mår så hela tiden.
Ha det så trevlig i Barcelona!! Vi ses när du kommer hem:)

2:a från Ronja.

Om sommarlov!

Hade de andra fyra tjejerna också högklackat? :)

Svar: Nä inte alla hade det:P Matilda och Tove hade men inte Jonna och Amanda dem hade vanliga convers(stavning?). Trodde jag skulle bli lite längre men jag såg fortfarande kort ut. Men i vanliga fall så är Tove och Matilda långa och det var ännu längre:P Men av alla fyra så är jag minnst. Är bara 151cm:S.

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: ronja :)

okej :D men hur långa är alla, typ exakt hehe?

det är ändå bara gullig att inte vara så lång, speciellt på asiater, långa asiater (tycker jag) ser konstiga ut x)

2011-06-18 @ 13:30:31
Postat av: jennie <3

inte bra elin ;) jo men ja ma jatte bra nu :D vi ska ga ner till stranden nu :)och aa de gor vi ja kom ja hem pa mandag ;)<3



Kraam jennie <3

2011-06-18 @ 14:57:27
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0