Örhängen:)

Heej:)

Idag har det varit en helt vanlig skoldag;)
Efter skolan så for jag och mamma på stan för att jag skulle ta hål i öronen;)
Sist jag gjorde det var i förskolan :P Men sen växte dem igen för det var infektion men nu har jag tagit om;) (tog ett tag, men har inte orkat att tagit sen har jag inte tänkt på det) ;).

På vänster-öra så var det ihopvuxet och på höger var det öppet så jag tog ett till hål på höger örat;)
Så här:

(bild tagen med mobil)
Det är taget på höger öra^^ så den lilla "kristallen" är den jag tog hål med sen har jag ju ett likadant på vänster sen den stor köpte jag idag;)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: nicklas

gillar din header! :)

2011-03-14 @ 19:15:28
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0