:D

Heej:)

Lyssnar på musik just nu;) Vädret här är verkligen olika regn, sol, regn, sol.. så är det:/ Det har varit regn under hela veckan typ.. Vill att det ska komma varan och soliga dagar!.

Idag så hade vi ju prov;) So-provet tyckte jag var jätte enkelt!:)
Sen hade vi ju också musik-prov men som tur behövde inte jag göra det;D För det läggs ändå inte på mina betyg eftersom jag har bytt skola. Och då får jag mina betyg från den andra skolan, eftersom jag började väldigt sent och snart är det sommar lov! Så dem hinner inte göra några betyg åt mig;)

Men nu ska jag ta och duscha håret och fixa mig:)
Vi ska nämligen ut och äta!! Det var jätte länge sen vi (familjen) gjorde det:) Så det kommer bli skoj:)

Juste, imorgon är vi lediga:D För lärarna har K-dag.

Vad har ni gjort idag??
Kraam elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0